Gratis hjemmeside i 30 dage

1000 kunder kan ikke tage fejl!


SPØRGSMÅL & SVAR

Hvordan sender jeg en mail til mine medlemmer?

Det er nemt at sende en mail til dine medlemmer eller til en gruppe af dine medlemmer. Gør følgende:

1. Klik på "Mere" i menuen, og derefter på "Medlemssystem"
2. Klik på "Send e-mail"
3. Vælg gruppe(r)
4. Indtast mailens emne
5. Indtast indholdet af mailen
6. Indtast afsender e-mail
7. Klik på "Opret og send testmail"
8. Tjek din indbakke, om du har modtaget testmailen, og om den er som den skal være
10. Klik på "Send alle e-mails" for at sende mailen til de valgte medlemmer
11. Bekræft ved klik på "OK"
12. Afsendelse af mails begynder - vær tålmodig og følg info på skærmen
13. Når alle mails er sendt, kan du afslutte ved at klikke på "Afslut"

Hvis du kun vil sende en e-mail til et enkelt medlem, kan du gøre det på følgende måde:

1. Klik på "Mere" i menuen, og derefter på "Medlemssystem"
2. Klik på "Medlemsoversigt"
3. Find medlem og klik på "info-ikonet" ude til højre for det pågældende medlem
4. Klik på "Send e-mail til medlem"
5. Udfyld oplysninger og klik på "Send e-mail"
6. E-mailen er nu sendt (kopi af mail kan altid ses under "Sendt post")

Forside   |   Om os   |   Kontaktinformation   |   Betingelser   |   Fortrolighedspolitik
e-hjemmeside.dk   |   v/ Jurition ApS   |   Fristruphøjvej 196, 8800 Viborg   |   info@e-hjemmeside.dk