Konto

Oversigt

Hjemmesideguide
Tilbage til oversigten.
Priser
Se alt omkring priser for en hjemmeside.
Prøv gratis
Opret hjemmeside og prøv gratis i 30 dage.
Brugeroplysninger
Vigtige oplysninger omkring dine oplysninger hos os.
Køb hjemmeside
Læs mere om, hvordan du køber din hjemmeside.
Slet hjemmeside
Få information omkring sletning af din hjemmeside.
Statistik
Indsæt Google Analytics og se masser af data om dine brugere.
Betingelser
Læs vores handels- & generelle betingelser.
Fortrolighedspolitik
Læs vores fortrolighedspolitik.
Vores gamle system
Information til brugere i vores gamle system.

Priser for en hjemmeside

En hjemmeside priskun 39 kr. inkl. moms pr. måned!

Se guiden "Hvad koster en hjemmeside?" for en uddybning af prisen. Du kan også få lavet en hjemmeside med hjælp fra os.

Oprettelse koster et engangsbeløb på 99 kr., som også dækker køb af .dk-domæne eller flytning af eksisterende .dk-domæne.

Det er et af markedets laveste priser og dermed en billig hjemmeside, og samtidig er driftsikkerheden i top.

Hvordan kan en meget lav pris og høj driftsikkerhed hænge sammen?

Vi har over 15 års erfaring med drift af hjemmesideløsninger til private og erhverv, og med et skarpt fokus på mobile enheder, hvor alt skal være mere enkelt, har vi kunnet sætte prisen meget lavt. Du står også selv for alt omkring opbygning og redigering af hjemmesiden, hvilket giver dig frihed til redigering 24/7 året rundt, men gør også, at vi kan koncentrere os om driften, og ikke har ekstra omkostninger til at skulle redigere hjemmesiderne for vores kunder. Har du spørgsmål undervejs, kan du naturligvis altid gratis kontakte os gennem supporten for hjælp til den konkrete udfordring.

Eget domæne

HTTPS (SSL) beskyttelse

Ubegrænsede antal e-mailadresser

Mindre webshop løsning med op til 200 varer

Ubegrænset antal sider & indhold

Hjælp til hjemmeside med videoguides og dansk support

500 billeder

Tilpasser sig automatisk alle enheder (responsive hjemmeside)

Statistik med Google Analytics

Ingen opsigelsesfrist

Brugeroplysninger

Når du opretter din gratis prøvehjemmeside, behøver du kun oplyse din e-mailadresse samt vælge et brugernavn og password. Din e-mailadresse bruger vi kun til at sende dig relevante mails som f.eks. om udløb af din hjemmeside, kontakformularen eller nye ordrer i webshoppen, og dermed ingen “spammails” med unyttig information. Dit valgte brugernavn og password skal du altid bruge, når du logger ind på vores system.

Det er meget vigtigt, at du altid har din e-mailadresse opdateret, så du altid modtager de relevante mails fra os. Ellers kan du helt glemme, at din hjemmeside er udløbet, og i værste fald risikere, at den ikke virker. Selvom din hjemmeside ikke lige er forlænget ved udløb, vil den fortsat virke de næste 30 dage, så ingen brugere oplever noget, men du kan ikke redigere hjemmesiden i denne periode.

Hvis du vælger at købe vores hjemmesideløsning, er det vigtigt, at du får udfyldt de andre oplysninger under “ Konto” og “ Ret brugeroplysninger”, da det netop er disse oplysninger, som vi bruger ved bestilling af .dk-domæne og fakturering.

I forhold til at minimere risikoen for at blive hacked er det vigtigt, at du har et valgt et “sikkert” brugernavn og password, så det ikke nemt kan “gættes” ved forsøg på login. Et godt brugernavn og password består af både små og storebogstaver samt tegn. Du kan rette dit brugernavn under “Ret brugeroplysninger”, mens ændre af password sker under “ Skift password”.

Det kan naturligvis ske, at du enten glemmer brugernavn eller password og dermed ikke kan logge ind, hvor du normalt kan ændre det. Hvis dette er tilfældet, skal du blot gå ind på siden for login, hvor du under “Glemt brugeroplysninger?” kan indtaste din e-mailadresse, og vi sender dig dit brugernavn og et midlertidigt password, som kun er gyldigt i 1 time. Det er derfor vigtigt, at du lige ændret password, når du er logget ind med det midlertige password.

Køb & forlængelse

Du har din gratis hjemmeside i 30 dage, hvor du kan afprøve alt i vores system. Det er i denne prøveperiode ikke muligt at få dit eget domæne koblet på, men kan ske, hvis du vælger at købe hjemmesiden. Selvom du køber før udløbet af de 30 gratis dage, mister du dem ikke, da et køb blot lægger 365 dage til din nuværende udløbsdato.

Din faktura på købet udstedes først, når vi har registreret din indbetaling, og kan altid findes under “ Konto” og “ Udstedte fakturaer”. Det samme gør sig gældende ved en senere forlængelse af hjemmesiden, hvor du dermed ikke får tilsendt en faktura, som skal betales, men i stedet blot en påmindelse om at logge ind, hvor du kan forlænge hjemmesiden. Det er muligt at betale med dankort og bankoverførsel, og dermed ikke med MasterCard, MobilePay og andre betalingsformer.

Vi har ingen opsigelse, så du behøver slet ikke tænke på, om du kommer til at “hænge på noget”, hvis du ikke lige i får givet besked inden en bestemt frist. Vi ønsker naturligvis ikke at sende dig mails, hvis du f.eks. ikke længere har din hjemmeside hos os, så husk altid lige at logge ind og slette hjemmesiden, hvis du ikke længere bruger den, eller har flyttet den over til en anden udbyder.

Slet hjemmeside

Hvis du ikke længere bruger din hjemmeside, eller har flyttet den over til en anden udbyder, kan du slette den under “ Konto” og “ Slet hjemmeside”. Vi vil blive rigtig glad for en begrundelse, hvilket kan være med til at gøre systemet endnu bedre for kommende brugere.

Hvis du ikke får hjemmesiden forlænget inden udløb, slettes den naturligvis ikke med det samme. Der sker blot det, at du ikke kan redigere hjemmesiden, men den vises stadig for dine brugere i 30 dage. Hvis du efter de 30 dage fortsat ikke har fået hjemmesiden forlænget, vil domænet blive fjernet, og hjemmesiden vil derfor ikke virke for dine brugere. Du har stadig væk mulighed for i en periode at logge ind og forlænge hjemmesiden, og sker dette ikke, bliver hjemmesiden slettet permanent.

Hvis du sletter din hjemmeside, skal du lige huske, at det ikke får nogen betydning for dit domæne, som du netop ejer gennem DK Hostmaster. Så hvis du heller ikke længere har brug for dit domæne, skal du lige logge ind hos DK Hostmaster for også at få domænet slettet i deres system.

Statistik

Det kan være rigtig spændende at følge med i, hvor mange brugere, som egentligt ser ens hjemmeside, og hvor de kommer fra. Du finder ikke statistik direkte i vores system, hvilket hænger sammen med, at Google har lavet Google Analytics, som er gratis, og giver dig et hav af muligheder.

Hvis du ønsker statistik på din hjemmeside hos os, skal du derfor oprette dig hos Google Analytics. Hvis du allerede har en Google konto, f.eks. hvis du bruger Gmail, skal du blot logge ind, men ellers skal du lige først oprette en Google konto. Når du så er logget ind hos Google Analytics, skal du blot følge deres oprettelsesprocedure, som ender med, at du får oplyst en sporingskode, som skal indsættes i vores system. Mulighed for dette finder du under “ Konto” og “ Statistik (Google Analytics)”, hvor du klikker på “Ret sporingskode”. Selve sporingskoden, som er en HTML-kode, indsætter du så i feltet og klikker på “Gem”. Herefter er sporingskoden automatisk indsat på alle dine nuværende og kommende sider. Når du fremad skal se statistikke for din hjemmeside, gør du det derfor ikke i vores system, men ved igen at logge ind hos Google Analytics.

Betingelser

Betingelser for brug

Betingelser for oprettelse og brug af hjemmeside på e-hjemmeside.dk

Du indestår for, at:

  1. Oplysninger under oprettelsen og senere ændringer er korrekte.
  2. Dit indhold på hjemmesiden på ingen måde indeholder pornografisk, racistisk eller andet anstødeligt indhold samt ikke krænker tredjemands rettigheder.
  3. Du kun uploader det antal billeder, som bruges på hjemmesiden (dog maksimalt 500 billeder - flere kan tilkøbes).
  4. Du kun uploader det antal dokumenter, som bruges på hjemmesiden, og dermed ikke bruger dokumentfunktionen til fildeling. Download af dokumenter er begrænset til 1 GB pr. løbende måned. Hvis dette overskrides, skal du tilkøbe yderligere forbrug (gælder kun vores brugere i vores gamle system).

Overholder du ikke ovenstående, er e-hjemmeside.dk berettiget til uden yderligere varsel at slette din hjemmeside. Sletter e-hjemmeside.dk en hjemmeside, tilbagebetales overskydende måneder ikke.

E-hjemmeside.dk kan ikke gøres ansvarlig for tekniske problemer, f.eks. nedetid på server, som bevirker, at din hjemmeside ikke vil være tilgængelig, eller hackerangreb af enhver karakter. E-hjemmeside.dk fraskriver sig dermed ethvert erstatningsansvar overfor dig eller tredje mand.

Du er selv ansvarlig for udløb af dit abonnement. Er dit abonnement udløbet, kan du ikke foretage ændringer i hjemmesiden, men hjemmesiden vises fortsat for dine brugere i en begrænset periode. Forlænges hjemmesiden fortsat ikke, slettes den uden yderligere varsel.

Behandling af persondata

Vi prioriteter behandling af dine persondata meget højt, hvilket du kan læse meget mere om i vores fortrolighedspolitik, se nedenfor.

Betalingsbetingelser

Betaling

Du kan forlænge dit abonnement ved betaling med Dankort eller med bankoverførsel. Betaler du med dankort, sker det naturligvis via en krypteret forbindelse mellem din computer og Nets. Betaling med dankort har endvidere den fordel, at du får forlænget dit abonnement med det samme. Vælger du bankoverførsel går der normalt 1 eller 2 bankdage, før vi modtager din indbetaling og kan forlænge dit abonnement.

Priser

Alle priser er angivet inkl. moms.

1. års afgift til DK-Hostmaster for det inkluderede .dk-domæne betales af e-hjemmeside.dk. Da domænet registreres i kundens navn, vil kunden fremover selv modtage faktura for årsafgiften, pt. 50 kr. inkl. moms.

Fortrydelsesret

Hvis du er forbruger, har du i henhold til forbrugeraftaleloven 14 dages fortrydelsesret på varer købt på internettet. Fortrydelsesretten gælder dog ikke længere, når du tager det købte i brug.

Hvis du har spørgsmål til brug af siden eller vores betalingsbetingelser, skal du blot kontakte os.

Fortrolighedspolitik

Du kan i denne fortrolighedspolitik læse om, hvordan vi hos e-hjemmeside.dk (Jurition ApS) behandler dine persondata, og hvordan vi har fuld fokus på at behandle dem sikkert og kun i et omfang, som er nødvendigt. Vi behandler dine persondata i henhold til GDPR (Persondataforordningen).

Besøg på vores hjemmeside

Når du blot søger information på vores hjemmeside, indsamler vi ingen personlige data, men blot teknisk sporing ved hjælp af Google Analytics. Denne tekniske sporing bruger vi til at kunne måle antallet af besøgende på vores hjemmeside, og som grundlag for at kunne gøre hjemmesiden endnu mere brugervenlig.

Opretter gratis prøvehjemmeside

Hvis du finder vores CMS-system interessant og får lyst til at prøve det gratis i 30 dage, beder vi dig vælge et brugernavn og password samt oplyse din e-mailadresse. Dine brugeroplysninger bruges udelukkende til at kunne identificere dig, når du logger dig ind på vores system. Din e-mailadresse bruger vi til at kunne kommunikere med dig, bl.a. sender vi en velkomstmail og en mail, når prøvehjemmesiden er udløbet.

Køber abonnement

Bliver du vild med vores system, og ønsker at fortsætte med et abonnement, beder vi dig udfylde yderligere brugeroplysninger i form af navn, adresse og tlf. nr. Disse oplysninger bruger vi bl.a. til bestilling af domæne, fakturering og for at kunne komme i kontakt med dig.

Når du logger på vores system, registrerer vi endvidere din IP-adresse. Dette gør vi udelukkende af sikkerhedsmæssige årsager, og vil kun blive brugt, hvis der viser sig et atypisk loginmønster.

Når du betaler for din hjemmeside, gemmes der ingen oplysninger omkring dit kreditkort.

Samtykke til registrering af persondata

Når du blot besøger vores hjemmeside, sker dit samtykke af den tekniske sporing ved godkendelse af cookies. Vælger du at oprette en prøvehjemmeside, skal du i forbindelse med oprettelsen bekræfte vores fortrolighedspolitik. Går du skridtet videre og køber abonnement, vil du forinden køb af hjemmeside skulle bekræfte vores betingelser.

Brug af dine persondata

Vi bruger kun dine persondata i meget begrænset omfang. Dit navn og adresse bruges f.eks. ved fakturering, mens vi bruger din e-mailadresse til kommunikation med dig. Vi sender f.eks. besked om nye opdateringer, systemændringer og påmindelser omkring udløb.

Dine persondata bruger vi kun internt og vil aldrig blive solgt eller videregivet til 3. part.

Opbevaring af dine persondata

Vi lægger stor vægt på sikkerhed og tager alle forholdsregler for at kunne beskytte dine persondata. Dine persondata er gemt i vores database, som er hosted hos vores tekniske udbyder Zitcom A/S. Vi har naturligvis indgået en databehandleraftale med Zitcom A/S, så vi er sikre på, at de behandler alle persondata i henhold til deres rolle som underdatabehandler.

Ret & slet dine persondata

Vi registrerer meget få persondata, og alle disse oplysninger har du direkte adgang til i vores system under “Mere” og “Kontooplysninger”. Her vil du altid kunne se, hvad vi har registreret omkring dig, og du har endvidere mulighed for at rette i disse oplysninger.

Hvis du ønsker alle dine persondata slettet, kan det ske ved blot at slette din hjemmeside og abonnement hos os. Når du har bekræftet sletningen i vores system, vil alle dine data blive slettet. Da vi prioriterer sikkerhed meget højt, foregår den endelige sletning af alle hjemmesider manuelt, og der kan derfor gå op til 24 timer, før alle dine persondata er slettet. Da vi i henhold til bogføringsloven skal gemme regnskabsmæssige oplysninger i 5 år, vil nyere fakturaer med dit navn og adresse dog ikke blive slettet.

Din kommunikation med os

Hvis du får brug for support eller blot har nogle generelle spørgsmål, kan du enten kontakte os pr. mail eller gennem supportfunktionen, når du er logget ind. Hvis du bruger supportfunktionen, gemmer vi dit supportspørgsmål i vores database på lige fod med dine øvrige persondata. Vælger du i stedet at kontakte os pr. mail, vil dine persondata i mailen blive registreret i vores mailløsning, som er en Exchange løsning fra Microsoft.

Databehandleraftale

Hvis du er dataansvarlig i henhold til GDPR, har du brug for en databehandleraftale med os som din tekniske udbyder. Denne aftale får du ved blot at kontakte os pr. mail eller gennem supporten, hvor du blot nævner, at du ønsker en databehandleraftale. Oplys venligst samtidig dit CVR.nr.

Underretning om brud på persondatasikkerheden

Vi gør alt, hvad vi kan for at beskytte dine data, men hvis der sker på brud på persondatasikkerheden (enten hos os selv eller hos vores tekniske leverandør), vil vi uden unødig forsinkelse kontakte dig.

Spørgsmål til denne fortroligshedspolitik

e-hjemmeside.dk er ejet af Jurition ApS, hvor det er Carsten Boutrup, som er ansvarlig for alt omkring GDPR og beskyttelsen af dine data. Så hvis du har spørgsmål til, hvordan vi behandler dine persondata, er du altid velkommen til at kontakte Carsten på mail, info@e-hjemmeside.dk, eller gennem supportfunktionen, når du er logget ind.

Vores gamle system

Der er konkrete ting i vores mange guides som kun gælder for vores nye system, så hvis du søger hjælp til ændringer i vores gamle system, skal du i stedet bruge vores “Spørgsmål & Svar”, som du finder under “Hjælp”, når du er logget ind.

Hvis du i dag bruger vores gamle system, behøver du intet gøre. Det gamle system er rent teknisk fuldt ud kørende, så det er blot et fokusskifte hos os, som kun får betydning for nye kunder. Hvis du står og har brug for endnu en hjemmeside, eller blot skal hjælpe en anden med at lave en hjemmeside, har du stadig mulighed for at oprette i vores gamle system, hvor du jo kender til hele administrationen. Det skal så blot ske via dette link. Vores nye system har fuld fokus på mobile enheder, og dermed meget mere enkelt opbygget samt hurtigere. Så inden du blot opretter endnu en hjemmeside i vores gamle system, vil vi anbefale dig lige at kigge på vores nye system for at se, om det kunne være en bedre mulighed. Hvis du kender vores gamle system, vil du forholdsvis hurtigt kunne lure administrationen ;-)

Du har måske lagt mærke til, at prisen for det nye system kun er 39 kr. inkl. moms, mens du betaler en højere pris for din hjemmeside. Dette hænger sammen med, at vores gamle system indeholder mange flere funktioner, f.eks. blog, direkte dokumenthåndtering og medlemssystem, hvilket ikke er i vores nye system. Da vores fremadrettede fokus er på de mere enkle hjemmesider og med integration af andre systemer, kan vi derfor tilbyde en hjemmeside til en meget lav og skarp pris.

Hvis du ikke bruger de mange ekstra funktioner, vil din hjemmeside måske nemt kunne passe ind i vores nye system, og du vil dermed kunne få en billigere hjemmesideløsning. Da det nye system er bygget helt anderledes op, har vi desværre ikke mulighed for automatisk at kunne flytte din hjemmeside over, hvilket betyder, at et skifte vil kræve, at du starter på en frisk. Dette kan nu nogle gange være en fordel at se på sin hjemmeside med helt friske øjne, så hvis du ønsker at prøve, skal du blot oprette en ny prøvehjemmeside. Hvis du finder det nye system bedre, kan du blot kontakte os, og vi sørger for flytning af dit domæne og nuværende abonnement.

e-hjemmeside.dk

e-hjemmeside.dk | v/ Jurition ApS | Fristruphøjvej 196, 8800 Viborg | info@e-hjemmeside.dk